20:57

En av mina favoritkonton på Instagram har postat några av mina favoritbilder så tänkte dela dem här tillsammans med några bilder från helgen. Bilderna med människor i sig är tagna av Lucia. Bad henne ta kort på stigen för min mobil var död, för färgerna var så otroligt speciella, tycker de går bra ihop med Schiele. Tycker speciellt om andra och fjärde bilden.

Anteckningar från idag är: ”overalt er folk samme samme vaner samme…” ”vi er skapte for relasjoner” ”du finner noen som du syns passer samfunnet bedre enn deg og reproduserer deg.” (På tal om Darwin, min lärare försökte gå igenom hela evolutionsteorin på en timme idag).

Hör får som bräker från mitt fönster, men har aldrig sett några får här inärheten. Min blomma har snart blommat färdigt och jag försöker bara göra saker jag vill göra men överallt har folk massa viljor och förväntningar och kanske är det tid att välja.

Lämna en kommentar